Ki ír itt?

2020. augusztus 06. 18:46 - Kertész Tamara

Üdvözöllek! 

Örülök, hogy itt vagy és nálam olvasgatsz. Engedd meg, hogy bemutatkozzam röviden:

Kertész Tamara vagyok, ennek a blognak az egyedüli szerzője. A blog a www.kertesztamara.hu című szakmai honlapom kiegészítése, itt gyűlnek a közérdekű írásaim a témában. Nézzük, mi is ez a szakma és hogy mivel is foglalkozom valójában!

Végzettségem szerint munka- és szervezetpszichológus vagyok. Igen, ilyen tényleg létezik :) Én ebből szereztem a diplomámat annak idején, bár ez korántsem hangzik olyan izgalmasan, mint azok a dolgok, amik ezzel a végzettséggel a mindennapi munkámat jelentik. A valósághoz hozzátartozik

Foglalkozom szervezetfejlesztéssel: kisebb-nagyobb cégeket segítek a fejlődés útjára lépni, vagy azon stabilan megmaradni. Tréninggel, coachinggal dolgozom, rendszerekkel és emberekkel, ami nekem a legfontosabb az egészben.

Foglalkozom egyéni karrierutakkal: vállalkozókat, munkavállalókat segítek karrier tanácsadással, karrier coachinggal abban, hogy megtalálják a hivatásukat, megtalálják a számításukat a munka világában.

Emellett egy fontos terület a munkámban és a magánéletemben is a tudatosság: környezettudatosság-hulladékmentesség, tudatos jelenlét, slow filozófia, tudatos szülőség, fókuszban ezeknek a pszichológiai vonatkozásai. Ebben a témában leginkább cikkekkel és előadásokkal találkozhattok, amik a nevemhez fűződnek.

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kertesztamara.blog.hu/api/trackback/id/tr4816116850
süti beállítások módosítása